پیام مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی عصای سفید

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ، در پیامی 24 مهرماه روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: اگر دیده بصیرت کور باشد، نگاه چشم سودی ندهد.

نابینایان بیداردلانی هستند که خدای بزرگ را از درون می یابند و با او به نجوا می نشینند.

نابینایان روشندلانی هستند که به ما می آموزند آنچه ملاک اصلی موفقیت است اراده و تلاش است. آنان به ما می آموزند که چگونه در مقابل مشکلات کوچک و بزرگ زندگی بایستیم و به قله پر افتخار موفقیت فکر کنیم .آنان به ما می آموزند که دریای پر جزر و مد زندگی ساحلی آرام نیز دارد.

روشندلان عزیز باوجود محدودیت هایشان همواره جزء اعضاء فعال جامعه ما قلمداد می شوند ، روشندلانی که در عرصه های مختلف به مردم و میهن اسلامی مان خدمت صادقانه می نمایند، به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم حمایت از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد .

24مهرماه، روز عصای سفید، بهانه ای است که یادی کنیم از عزیزانی که از نعمت بینایی محروم هستند اما دلی روشن دارند که دستان نوازش خداوند را بر روی گونه های تب دار گل ها، لمس می کنند، کسانی که در نفس های نسیم و در تار و پود جانشان، زندگی معطر می گردد.

اینجانب فرا رسیدن بیست و چهارم مهرماه، روز جهانی نابینایان را به تمامی عزیزان روشن ضمیر، به خصوص همکاران روشندل عزیز شاغل در بهزیستی آذربایجان غربی تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

پروین محمدپوری 

مدیر کل

کد خبر 119783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد